سایت هایی وجود دارند که با محتوای نامربوط و هرزنامه سعی در کسب رتبه های بالا دارند. اگر سایت شما محتوای مفید و مرتبطی دارد و تمام فاکتورهای یک سایت خوب را رعایت می کنید، می توانید با خرید بک لینک قوی موقعیت های بسیار خوبی کسب کنید. البته، چه سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد چه نباشد، نباید اجازه دهید گوگل مسیرهای خرید بک لینک سایت شما را ببیند. حفاظت گوگل به این معنی است که در بهترین حالت، همه بک لینک های دریافتی بی اثر هستند. به همین دلیل سعی می کنیم در هنگام خرید بک لینک به مطمئن ترین شکل در خدمت شما باشیم.

بک لینک دقیقا چیست؟
به هر وب سایت یا صفحه ای که لینکی در اینترنت ارائه می کند، بک لینک می گویند. کیفیت بک لینک با کیفیت صفحه ای که به آن لینک می دهید یکسان است.
بهترین نوع بک لینک چیست؟
راه های زیادی برای ایجاد لینک وجود دارد و کلید ایجاد لینک، خلاقیت در استفاده از رسانه است. این را در صفحه فرآیند ساخت توضیح می دهیم. بهترین نوع تولید کننده داده بدون شک تولید کننده گزارش است. این بدان معنی است که لینک های وب سایت شما در محتوای گزارش بازاریابی گنجانده شده است. البته فراموش نکنید که برای دریافت لینک بیلدینگ دائمی باید یک بک لاگ کامل بسازید. بیشتر لینک بیلدینگ را باید جدی گرفت.
خرید بک لینک و گزارش
خرید بک لینک و گزارش
این بهترین زمان برای درخواست بک لینک است.
بک لینک از لحظه راه اندازی اولین و کل سایت قابل سفارش است و بر خلاف تصور غلط موجود نیاز به سرمایه گذاری زمانی خاصی ندارد. البته به یاد داشته باشید که خرید بک لینک برای یک وب سایت جدید کمی متفاوت است و اگر وب سایت شما جدید است، فراموش نکنید که هنگام سفارش بک لینک به ما اطلاع دهید.
چگونه بک لینک های با کیفیت بخریم؟
اگر قصد خرید لینک های با کیفیت را دارید، باید یک منبع با کیفیت برای لینک بیلدینگ انتخاب کنید. از آنجایی که گزارش ها از اعتبار و اهمیت بالایی برخوردار هستند، گزارش های بک لینک نیز جزو کیفیت های بک لینک محسوب می شوند. البته تا زمانی که منبعی که انتخاب می کنید گزارش را منتشر می کند، منبع معتبری است.
آیا امکان خرید لینک طبیعی وجود دارد؟
آره. خرید لینک های ارگانیک امکان پذیر و ضروری است. پس زمینه ای که می سازید باید طبیعی باشد تا گوگل آن را جعلی نبیند. زیرا ارزش بک لینک ها را خنثی می کند.
چگونه باید محتوای گزارش بازاریابی را ارائه دهیم؟
ابتدا مشخص کنید که چه تعداد گزارش می خواهید از نمایش خود خریداری کنید. برای هر گزارش محتوای منحصر به فرد و منحصر به فرد بنویسید، سفارش فروش را در رپورتاژ آگهی وارد کنید و برای نمایش تیکت در پنل کاربری پیامک ارسال کنید. محتوای گزارش باید بین 500 تا 1500 کلمه باشد. محتوای گزارش وبلاگ را بین 500-700 کلمه در نظر بگیرید. شما می توانید گزارش هایی از 700 تا 1500 کلمه از منابع غیر وبلاگ نویسی را بررسی کنید. توصیه می کنیم در گزارش های خود از محتوای تکراری استفاده نکنید و برای هر گزارش محتوای منحصر به فرد ایجاد نکنید. توصیه می کنیم هر گزارش حاوی یک عکس غیر تکراری و کمتر از 100 کیلوبایت باشد. شما نمی توانید عکس ها را در گزارش های وبلاگ درج کنید.
البته، می توانید تولید محتوا را نیز به تیم نمایش خود واگذار کنید.