مهره ماسوره PP که دو سر آن به لوله جوش میخورد. پاسخ: در پمپ رفت و برگشتی میان پیستون و پلانجری که در پمپ است تفاوت هایی به چشم می آید؛ مثلا به طور معمول پیستون درون سیلندر مسافتی را می پیماید که این مسافت از طول سر آن پیستون بلند تر است اما برعکس این جریان مسافتی که یک پلانجر در سیلندر بپیماید کوتاه تر از طول سر آن پلانجر است. آبپاش هایی برای استفاده در لوله کشی آبیاری میکرو. اتصال مهره ماسوره برای استفاده در لوله کشی های پرسی. گلخانه ها، مرغداری ها، گاوداری ها و سالن های پرورش قارچ، از مهم ترین مکان هایی هستند که میتوانید کاربرد چشمگیر آن را مشاهده کنید. گروه اول، “مه پاش هایی که با فشار کم کار میکنند” و گروه دوم آن دسته از “مه پاش هایی که برای کارکرد نیاز به فشار بالا دارند”. از این نوع سیستم که با نام هایی نظیر سیستم رطوبت سازی یاد می شود به عنوان یک ابزار مؤثر و کارا در جهت خنک کردن و فراهم آوردن رطوبت مورد نیاز صنایع مختلف استفاده می شود. بر روی شیر خروجی آن را نام برد.

 
اما تایمر دیجیتال آبیاری برخلاف تایمر نیمه اتومات به برق وصل شده و دارای برد الکترونیکی است و به صورت دیجیتال تنظیم شده و خود تایمر در زمانهای از قبل برنامه ریزی شده بدون دخالت دست، کار آبیاری را انجام خواهد داد و بسیار کار شما را راحت و ساده خواهد کرد. شیر تایمر دیجیتال روتکس ROTEX دارای قابلیت برنامه ریزی برای آبیاری منظم گیاهان شماست. • قابلیت برنامه ریزی در طول هفته را دارد برای مثال اگر محل آبیاری به گونه ای است که باید فقط روزهای جمعه آبیاری شود با توجه به برنامه هفتگی این مهم قابل انجام است . توجه کنید که اگر قصد راه اندازی سیستم مه پاش برای گلخانه را دارید امکان دارد به تجهیزات بیشتری نیاز داشته باشید. اما اگر قصد خرید مه پاش و راه اندازی آن برای فضای کوچکی دارید، خودتان هم میتوانید دست به کار شوید. برای راه اندازی سیستم و خرید مه پاش های کم فشار به چه لوازمی نیاز دارم؟ این نوع مه پاش کم حجم و سبک و برای استفاده در مکان های کوچک مناسب است. آبپاش های پلاستیکی کوچک جهت اسپری کردن آب با مصارف آبیاری. 
 
 
آبپاش های تنظیم شونده با مارک آمبو ساخت ایتالیابا شعاع پاشش 6 الی 30 متر و سطح آبیاری 600 الی 1800 متر مربع. در بسیاری از مواقع با توجه به شدن و عمیق بودن سطح آلودگی ها، برای نظافت باید از نوع آب گرم آن استفاده شود. از رستوران و کافی شاپ های سطح شهر گرفته تا صنایع مختلف. برای استفاده این مه پاش ها در تراس خانه، بالکن، آلاچیق یا باغچه های خانگی شما میتوانید فقط با نصب کردن لوله به شیر آب و با فشار آب شهری تا ۱۵ الی ۲۰ نازل از این مه پاش ها را راه اندازی کنید. این گروه از مه پاش ها میتوانند قطرات آب را تا قطر ۳ میکرون الی ۵ میکرون پودر کنند. قطر قطرات این تولیدی توسط این مه پاش ها بین ۵۰ تا ۶۰ میکرون میباشد. برای درک بهتر این اندازه بهتر است بدانید که قطر موی انسان نزدیک به ۷۰ میکرون است.
 
انتهای نوار با یک قطعه مخصوص وصل شده است. آبپاش های مخصوص آبیاری بارانی با گردش 360 درجه با مارک آمبو ساخت شرکت Sime ایتالیا. کفی های خودرو در داخل این تجهیزات کارواش قرار می گیرند و در پایان تمیز و خشک شده از دستگاه بیرون می آیند. بسیاری از کاربران قطعات یدکی پمپ کارواش سنج فشار را ترجیح نمی دهند زیرا اغلب آنها فقط به بیرون می روند و قرائت های کاذب می دهند. این خنک کننده های ابی از افزایش حشرات موذی و گرد و خاک ازاردهنده جلوگیری کرده و باعث از بین رفتن بیماری های ناشی از گرما نیز می شود. به عنوان مثال، در مناطقی که مدام با رطوبت 80 درصد یا بیشتر مواجه هستند یا گرمای ناچیزی دارند مه پاش عملا کاربردی ندارد و دلیل آن هم این است، که قطرات آب به علت نبود گرمای کافی تبخیر نمی شوند و به جای خنک سازی، تنها محیط را مرطوب می کنند. این دسته از مه پاش ها در خنک کردن محیط و افزایش رطوبت فضا توانایی بیشتری دارند. همچنین رطوبت هوا را تا حدودی افزایش داده که این امر می تواند تاثیر زیادی روی دام ها بگذارد.