مشغله های روزمره و نبود وقت کافی برای رسیدگی به گیاهان از یک طرف و خلاص شدن از کشیدن شلنگ آب از این سو به آن سوی حیاط آن هم در مواردی که به شلنگ بلندی برای آبیاری نیاز باشد، سخت بودن جمع کردن شلنگ بعد از آب دادن به گل ها، گیر کردن شلنگ زیر لاستیک ماشین ها و… حرکت زیر با داشتن محور نازل برای مواجه شدن با چرخ یا با حرکت نازل ها در کنار خودرو با همان سرعتی که نقاله انجام می شود ممکن است بدست آید. در سيستم های آبياری قطره ای از فيلترهائی با مش 140 تا 200 استفاده می شود. قسمت داخلی و داخلی پمپ تقریباً از هر ماده ای تولید می شود. اندازه سوراخ های فيلترهای پرده ای نشان دهنده اين است که ذرات با چه اندازه ای از طريق فيلتراسيون از آب گرفته می شود . آبیاری قطره ای (Drip irrigation) کارآمدترین سیستم آب رسانی و رساندن مواد مغذی به گیاهان و محصولات مختلف جهت رشد می باشد.

کنترلر آبیاری دستگاهی دیجیتال می باشد که وظیفه فرمان دهی به شیر های برقی در زمان های دلخواه و از پیش تعیین شده شما را به عهده دارد.کنترلر های موجود در بازار دارای خروجی های مختلف می باشند مثلا در یک کنترلر ۴ ایستگاه شما می توانید تا چهار عدد شیر برقی را به این دستگاه متصل نمایید و به هر یک از این شیر های برقی در زمان مختلف برنامه دهی کنید. فيلترهای توری در جنس و اندازه های مختلف توليد می شود. بیشتر مشکلات مربوط به دسته لانس کارواش با تعویض آنها به بهترین وجه حل می شود. کارواش صنعتی همان واترجت صنعتی است که دارای دو قسمت الکتروموتور و پمپ پیستونی ساخته می شود. اين تفاوت فشار تا ميزان مشخصی که از طرف سازنده آن پيشنهاد می گردد قابل افزايش است فيلترهای توری در جاهائی توصيه می شود که ذراتی نظير شن، سيلت و يا لای در آب وجود داشته باشد. بنابراین در دو طرف آن اختلاف فشار به وجود مي آيد.

می توان بیان کرد که سیستم های آبیاری قطره ای نیازمند تامین فشار بالا می باشند و معمولا اختلاف ارتفاع منبع آب تامین کننده این انرژی نمی باشد. در اراضی صخرهای، حتی اگر فاصله بین درختان نامنظم و اندازه آن ها نیز متفاوت باشد، می توان آبیاری قطره ای را به نحوی مؤثر به کار گرفت، به دلیل آن که آب بسیار نزدیک به هر درخت پخش می شود. با توجه به افزایش آب مصرفی بر روی کرهی زمین و با بالا رفتن جمعیت و کاهش منابع آب موجود دانشمندان و متخصصان راهکارهای متعددی برای ان در نظر گرفته و ارائه دادهاند که بسیار پرکاربرد بوده و به وسیلههای متعدد قصد دارند که این راهکارها را به تمام مردم ارائه دهند.یکی از این راهکارها تایمر دیجیتال آب است.در بیشتر نقاط ایران به خصوص کشورهای اروپایی که از نظر فرهنگی هم پیشرفت بیشتری داشتهاند به وسیلهی تایمر دیجیتال آب موجود را مدیریت میکنند و برای ان برنامهریزی کردهاند تا از افزایش مصرف آب جلوگیری کنند این امر نیز موجب بهبود رشد گیاهان و تولید محصول بیشتر و با کیفیتتر میشود.آبیاری اتوماتیک یا اتوماسیون یک نوع آبیاری است که مقدار اب مصرفی گیاهان و مقدار زمان ان برای رشد با استفاده از اتوماسیون کنترل میشود به عبارتی هم از مصرف بیش از حد اب جلوگیری میشود و هم گیاهی شادابتر پرورش خواهید داد.

لوله های مورد استفاده در مه پاشها از دو نوع لوله های پلی آمید و لوله های فشار قوی سیم دار پرسی یا همان شلنگ هیدرولیکی می باشند. این نوع دستگاه صنعتی، در برابر انواع شوک های الکتریکی بسیار مقاوم بوده و ساده ترین راه های نظافت سریع را در اختیار کاربران قرار می دهد. بسیاری از شست و شوهای جدیدتر از پارچه ای نرم استفاده می کنند (که برای رسیدن به ماشین مضر نیست ، مادامی که با آب زیادی قدرت کارواش صنعتی داده شود تا رنده از شستشو های قبلی برداشته شود) یا یک برس فوم سلول بسته که دارای خاک و آب نیست باشد ، بنابراین بسیار کمتر احتمال دارد که به هر رنگ نقاشی آسیب برساند. این موضوع، کشاورزان را در حیطه ی کاری خود بسیار درگیر و نگران کرده است. از این دستگاه همچنین می توان برای مه پاش فیتینگی امروزه انواع زیادی از روش های آبیاری قطره ای وجود دارد که می توان از آن ها انتخاب کرد: آلاینده های منفرد و قطره قطره، میستر، میکرو سمپاش، مینی آب پاش، لوله های امیتر و نوار قطره ای. به زبان ساده تر زمانی که می خواهیم جریان سیالات را به طور خودکار کنترل کنیم از شیر برقی آبیاری استفاده می کنیم.

https://abniro.com/bertolini-car-wash/